罗悦洋

luoyueyang.top

Castle of Glass - Linkin Park

第九十六首歌,天冷了,我们坐着走着向着。20141204#慢走阳光#

存档灵魂:

Castle of Glass
玻璃城堡

 

【歌词】

 

Take me down to the river bend,
Take me down to the fighting end,
Wash the poison from off my skin
Show me how to be whole again
Fly me up on a silver wing
Past the black where the siren sing
Warm me up in a nova's glow
And drop me down to the dream below
带我顺流蜿蜒而下,
去往没有战火硝烟。
洗去我肌肤上污秽,
指引我,再次融为一体。
银色羽翼载我飞翔,
穿越黑暗,聆听天使高歌。
新星闪耀光芒温暖我,
令我置身于梦想中。

(Chorus)
Cause I'm only a crack in this castle of glass
Hardly anything there for you to see.
For you to see
Bring me home in blinding dream
Through the secrets that I have seen
Wash the sorrow from off my skin
And show me how to be whole again
因我只是这玻璃城堡的一道裂缝,
细微的让你几乎无法察觉,
你几乎无法察觉。
在炫目梦想中我踏上归途路,
穿越我曾经知道的所有神秘。
抚平我切肤的悲痛,
指引我,再次融为一体。

(Chorus)
Cause I'm only a crack in this castle of glass
Hardly anything there for you to see.
For you to see
Cause I'm only a crack in this castle of glass
Hardly anything else I need to be
因我只是这玻璃城堡的一道裂缝,
细微的让你几乎无法察觉,
你几乎无法察觉。
只因我是这玻璃城堡的一道裂缝,
我几乎别无所求。

(Chorus)
Cause I'm only a crack in this castle of glass
Hardly anything there for you to see.
For you to see
For you to see
因我只是这玻璃城堡的一道裂缝,
细微的让你几乎无法察觉,
你几乎无法察觉,
你几乎无法察觉。


评论
热度(21)

© 罗悦洋 | Powered by LOFTER